Gå direkt till textinnehållet

Dagens öppettider: 08.00 - 16.30 | Lunchstängt 11.30 - 12.30

Sök
Start » HYRESGÄST » Felanmälan

FELANMÄLAN

Felanmäl bara ärenden som inte kan vänta
På grund av situationen med coronaviruset utför vi även fortsättningsvis bara prioriterade arbeten i våra lägenheter. Vi uppmanar dig som hyresgäst att vara med och skydda både våra medarbetare och dig själv genom att endast felanmäla arbeten som inte kan vänta. Hjälp våra fastighetsskötare genom att undvika nära kontakt med dem om de kommer till din bostad för att utföra ett arbete. När vi alla tar ansvar gör det stor skillnad - då bromsar vi smittan tillsammans.
 

Felanmälan gör du när något inte fungerar som det ska i din lägenhet, trapphus eller i vår utemiljö. Vi behöver en felanmälan för att ärendet ska komma in i våra system på rätt sätt och kunna åtgärdas så snabbt som möjligt.

Om det uppstår ett akut fel i din lägenhet ska du alltid ringa till vår Boservice. Om du ringer när vi har stängt väljer du tonval till vår jour. De rycker ut t ex om du sitter fast i en hiss, om du har helt strömlöst hemma eller om det finns risk för vattenskada.

 
 

Flera sätt att felanmäla

Du kan anmäla fel i din lägenhet eller i andra gemensamma utrymmen genom att gå in via Mina sidor eller ringa till vår kundtjänst.

Via Mina sidor

För att göra en felanmälan på webben loggar du in på Mina sidor och går till felanmälan.

Via telefon

Vår boservice når du på Tel. 08-580 836 00. Här kan du se våra öppettider.

Om du inte kan vara hemma

Om du inte kan vara hemma när ett fel ska åtgärdas i din lägenhet är det viktigt att du lämnar nyckeln i nyckeltuben, så att våra fastighetsskötare kan komma in i din lägenhet.