Gå direkt till textinnehållet

Dagens öppettider (OBS! Endast bokade besök): 08:00 - 11:00

Sök
Start » KONTAKT

KONTAKT

Felanmälan

Tel 08-580 836 00 (dygnet runt).
Eller logga in på Mina sidor via vår webb eller Järfällahus bostadsapp och gör din felanmälan.
Du är också välkommen till Boservice (kundtjänst) på Drabantvägen 2 i Jakobsberg.

Postadress

Järfällahus AB
Box 197, 177 24 Järfälla

Besöksadress

Drabantvägen 2, 177 50 Järfälla

Växel

Tel 08-580 836 00

Parkering

Företaget Avarn har hand om parkeringen i våra områden. Skulle någon annan ställa sin bil på din förhyrda plats, kan du dygnet runt ringa Avarn på 08-556 558 20.

Vill du komma i kontakt med någon hos oss via e-post? Våra adresser är uppbyggda så här: förnamn.efternamn@jarfallahus.se. Bokstäverna å, ä, ö används inte utan ersätts med a, a, o.

 

Öppettider

Spontana besök (ingen bokning krävs)

Mån-ons            08.00 - 17.00   
Lunchstängt  11.30 - 12.30

Endast förbokade besök

Tor                      08.00 - 17.00
Lunchstängt  11.30 - 12.30
Fre                      08.00 - 11.00

Störningsjouren

Tel 08-658 11 60.

Öppettider:  Sön - tors 20.00-03.00
                          Fre - lör     20.00-04.00

Vänd dig till Störningsjouren när det förekommer alltför höga ljud nattetid eller andra typer av störande beteende i eller omkring huset där du bor. I icke akuta fall kan du göra en störningsanmälan till våra bostadskonsulenter via Mina sidor.

Skadedjur - Nomor

Järfällahus har avtal med Nomor. Upptäcker du skadedjur i din lägenhet behöver du göra en felanmälan till oss, det gör du det enklast via Mina sidor på vår webb. Du kan också ringa till Boservice på tel 08-580 836 00.