Gå direkt till textinnehållet

Dagens öppettider (OBS! Endast bokade besök): 08:00 - 12:00

Sök
Start » OM OSS » 2021 » Felanmäl alla ärenden efter 4 oktober

    Felanmäl alla ärenden efter 4 oktober

    Publicerad: 2021-09-23 Senast ändrad: 2021-09-23


    Från den 4 oktober kan du återigen felanmäla alla typer av fel i din lägenhet. På grund av situationen med coronaviruset har vi tidigare endast utfört de mest akuta arbetena i lägenheterna, vilket lett till att det blivit väldigt många felanmälningar som fått vänta. För att kunna åtgärda alla på ett effektivt sätt, och samtidigt få veta om din tidigare felanmälan fortfarande är aktuell, så behöver du göra om din felanmälan.

    Gör ny felanmälan

    Återgången till våra ordinarie rutiner för felanmälan innebär alltså att om du har något fel i din lägenhet som fortfarande behöver lagas, så behöver du göra en ny felanmälan. Det gör du enklast inloggad på Mina Sidor. Du kan registrera din felanmälan först efter den 4 oktober.

    Vi kommer nu också att återgå till att ha lägenhetsvisningar och besiktningar av lägenheter vid avflyttning som vanligt igen.

    Covid-pandemin fortsätter att vara en stor utmaning för samhället. Det är därför fortsatt viktigt att vi hjälps åt att förhindra smittspridning. Du hjälper oss och dig själv genom att hålla avstånd och undvika nära kontakt till våra medarbetare om de kommer till dig för att utföra ett arbete, besiktiga lägenheten eller om du går på en lägenhetsvisning. Detta gäller även om du är vaccinerad. 

    Det är Boservice du alltid ska kontakta 

    Om ditt ärende handlar om ditt boende, eller om du vill ha kontakt med någon på Järfällahus, så är det Boservice du alltid ska kontakta. Du når dem via:
    • jhab@jarfallahus.se
    • 08-580 836 00
    • Felanmälan gör du som vanligt enklast som inloggad på Mina sidor.
    • Boservice tar bara emot bokade besök. Vi har alltså inga drop-in-tider. När du har bokat tid för besök i Boservice, var vänlig vänta utanför så kommer vi och släpper in dig när det är din tur.