Gå direkt till textinnehållet

Dagens öppettider: 08:00 - 17:00 | Lunchstängt: 11:30 - 12.30

Sök
Start » OM OSS » 2021 » Kontakta Boservice i alla ärenden som rör ditt boende

    Kontakta Boservice i alla ärenden som rör ditt boende

    Publicerad: 2021-06-18 Senast ändrad: 2021-06-18


    Har du ett ärende till Järfällahus? Kanske en fråga till en förvaltare eller en uthyrare? Från och med nu är det Boservice du ska kontakta varje gång du vill ha kontakt med någon på Järfällahus.

    Sedan länge har vår kundtjänst Boservice tagit emot våra felanmälningar. Nu har vi utvidgat rutinen så att alla ärenden går via Boservice.

    Du mejlar eller ringer till Boservice. Våra medarbetare registrerar ditt ärende och skickar det vidare till rätt person via ett nytt system och nya rutiner. Vi kan sedan följa upp ärendet och se till att du blivit kontaktad.

    Målet är att varje ärende ska kunna hanteras ännu mer snabbt och smidigt, både för dig som hör av dig och för oss som jobbar på Järfällahus. Vi vill hjälpa dig så bra som möjligt!
     

    Så kontaktar du Boservice:

    • jhab@jarfallahus.se
    • 08-580 836 00
    • Felanmälan gör du som vanligt enklast som inloggad på Mina sidor.
    • För allas trygghet under pandemin tar vi bara emot bokade besök. Vi har alltså inga drop-in-tider. När du har bokat tid för besök i Boservice, var vänlig vänta utanför så kommer vi och släpper in dig när det är din tur.

    Välkommen att höra av dig!
     

    Boservice öppettider juni-augusti:

    Mån-tor 08.00-16.30
    Lunchstängt 11.30-12.30
    Fre 08.00-12.00
     

    Boservice öppettider september-maj:

    Mån-tor 08.00-17.00
    Lunchstängt 11.30-12.30
    Fre 08.00-12.00