Gå direkt till textinnehållet

Dagens öppettider (OBS! Endast bokade besök): 08:00 - 17:00 | Lunchstängt: 11:30 - 12.30

Sök
Start » OM OSS » 2021 » Tillbaka till ordinarie rutiner

    Tillbaka till ordinarie rutiner

    Publicerad: 2021-08-25 Senast ändrad: 2021-08-25


    Från den 1 oktober planerar vi för att kunna gå tillbaka till våra vanliga rutiner igen när det gäller felanmälan, lägenhetsvisningar och besiktningar. Detta betyder att du åter igen kommer att kunna felanmäla alla typer av fel i din lägenhet, gå på lägenhetsvisningar eller få besiktning av lägenheten vid avflyttning.

    Våra ordinarie rutiner införs under förutsättning att situationen med coronaviruset inte förvärras ytterligare, så att myndigheternas restriktioner skärps.

    Vi återkommer med mer information här på webbplatsen när det börjar närma sig om hur det arbetet kommer att ske. Då vet vi även situationen med coronarestriktionerna.

    Det är fortsatt viktigt att vi hjälps åt att förhindra smittspridning. Du hjälper oss och dig själv genom att hålla avstånd och undvika nära kontakt till våra medarbetare om de kommer till dig för att utföra ett arbete, besiktiga lägenheten eller om du går på en lägenhetsvisning. Detta gäller även om du är vaccinerad.
     

    Du kontaktar Boservice i alla ärenden

    I alla ärenden som rör ditt boende, eller om du vill ha kontakt med någon på Järfällahus, ska du även fortsättningsvis kontakta Boservice. Du når dem via:
    • jhab@jarfallahus.se
    • 08-580 836 00
    • Felanmälan gör du som vanligt enklast som inloggad på Mina sidor.
    • Boservice tar bara emot bokade besök. Vi har alltså inga drop-in-tider. När du har bokat tid för besök i Boservice, var vänlig vänta utanför så kommer vi och släpper in dig när det är din tur.