KONTAKT

Felanmälan

Tel 08-580 836 00 (dygnet runt).
Eller logga in på Mina sidor Länk till annan webbplats..
Du är också välkommen till Boservice (kundtjänst) på Drabantvägen 2 i Jakobsberg.

Postadress

Järfällahus AB
Box 197, 177 24 Järfälla

Besöksadress

Drabantvägen 2, 177 50 Järfälla

Växel

Tel 08-580 836 00

Parkering

Företaget Avarn har hand om parkeringen i våra områden. Skulle någon annan ställa sin bil på din förhyrda plats, kan du dygnet runt ringa Avarn på 08-556 558 20.

Vill du komma i kontakt med någon hos oss via e-post? Våra adresser är uppbyggda så här: förnamn.efternamn@jarfallahus.se. Bokstäverna å, ä, ö används inte utan ersätts med a, a, o.

Öppettider

Spontana besök (ingen bokning krävs)

Mån-ons 08.00 - 17.00
Lunchstängt 11.30 - 12.30


Endast förbokade besök

Tor 08.00 - 17.00
Lunchstängt 11.30 - 12.30
Fre 08.00 - 11.00

Störningsjouren

Tel 08-658 11 60.


Öppettider: Sön - tors 20.00-03.00
Fre - lör 20.00-04.00


Vänd dig till Störningsjouren när det förekommer alltför höga ljud nattetid eller andra typer av störande beteende i eller omkring huset där du bor. I icke akuta fall kan du göra en störningsanmälan till våra bostadskonsulenter via Mina sidor. Länk till annan webbplats.


Skadedjur - Nomor

Järfällahus har avtal med Nomor. Upptäcker du skadedjur i din lägenhet behöver du göra en felanmälan till oss, det gör du det enklast via Mina sidor Länk till annan webbplats. på vår webb. Du kan också ringa till Boservice på tel 08-580 836 00.

JÄRFÄLLAHUS ÄGS AV JÄRFÄLLA KOMMUN